15 maart 2019

CarlijnDesign PromoTeam

Vorige week vrijdag kreeg ik een leuke mail in m'n inbox van Carlijn van CarlijnDesign. Carlijn was op zoek naar een PromoTeam en ik had gereageerd op haar oproep. Het maken van kaarten heeft een tijdje op een laag pitje gestaan, maar de laatste tijd was ik er weer vaker mee bezig. Ook omdat het haken noodgedwongen op een laag pitje staat.

In dit blogbericht schreef ik al over een van de design teams waar ik in het verleden deel van uit mocht maken. Ik heb in verschillende teams gezeten en heb dat altijd als erg leuk ervaren. Het leek me dan ook leuk om weer deel uit te maken van een team en anderen te inspireren met de producten waar je mee mag werken. Dus heb ik de sprong gewaagd en mijn 'sollicitatie' verzonden. Het is natuurlijk altijd afwachten of jouw stijl en werk de ander aanspreekt. Je weet nl. niet precies wat er gezocht wordt. Tot mijn grote verrassing kreeg ik van Carlijn de uitnodiging om deel uit te maken van haar PromoTeam.



Afgelopen woensdag ontving ik stempels van de eerste CarlijnDesign release en ik had meteen zin om ermee aan de slag te gaan. In de stempelset Hallo herfst vind je de teksten jij geeft mijn leven en kleur. Bij het zien van die teksten kreeg ik meteen het idee voor de onderstaande kaart in m'n hoofd. Qua stijl anders dan ik normaal gesproken maak, maar wel erg leuk om te doen.


Materiaal
Stempels: Hallo Herfst (CarlijnDesign) | Papier: Neenah Classic Crest Card (Crafter's Companion), Papertrey Ink (kraft + diverse kleuren) | Stansen: Papertrey Ink | Inkt: Black Licorice (Lawn Fawn) | Overig: Extra Tacky Tape 6mm (JEJE Produkt)

Voor de verjaardagskaart heb ik stempels uit drie (!) verschillende sets gebruikt. Met de open en grote dichte stip uit de set Nederland icoontjes en het stipje uit de set Fijne feestdagen heb ik 'confetti' gestipt. Lekker feestelijk voor een verjaardagskaart. Het woord Hoera - nu al mijn een van mijn favorieten - komt uit de set Hoera.



Materiaal
Stempels: Hoera, Nederland icoontjes en Fijne feestdagen (CarlijnDesign) | Papier: Neenah Classic Crest Card (Crafter's Companion), Raspberry Fizz (Papertrey Ink) | Stansen: Papertrey Ink | Inkt: Black Licorice, Ballet Slippers en Carrot (Lawn Fawn), Raspberry Fizz, Hibiscus Burst en Bright Buttercup (Papertrey Ink) | Overig: Foamtape 2mm (JEJE Produkt), Tacky Glue (Aleene's)

Binnenkort verschijnt de tweede release van CarlijnDesign. Naast zeven nieuwe stempelsets komen er ook bijpassende snijmallen en een aantal aparte snijmallen uit. Ik ben gek op snijmallen en heb inmiddels een aardige collectie opgebouwd. Het is fijn dat Carlijn bij de nieuwe en een aantal bestaande sets snijmallen heeft ontworpen waarmee je o.a. de grote woorden uit de verschillende sets kan stansen. Ik weet nu al dat ik veel gebruik zal maken van die snijmallen.

Vanaf nu kun je de stempelsets en snijmallen van CarlijnDesign ook in mijn webwinkel Studio 92 bestellen. Alle stempelsets en snijmallen van de nieuwe release kun je nu alvast als pre-order bestellen. Tevens kun je de sets Gefeliciteerd en Hoera van de vorige release bestellen. Bij deze sets komen ook snijmallen beschikbaar. Mocht je een van de andere sets van de vorige release willen hebben, dan is dat uiteraard ook mogelijk. Stuur me in dat geval een e-mail.

Ik wens je een fijn weekend!

2 opmerkingen :

  1. Doordat je nu niet kunt haken, pak je een oude hobby op en gaan nieuwe deuren voor je open. Gefeliciteerd. Leuk dat jij lid wordt van het team. Je hebt prachtige kaarten gemaakt en er gaan er vast nog heel veel volgen.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je, Margaret. Nu ik er weer actief mee bezig ben, besef ik hoe erg ik het gemist heb om met papier en stempels te werken.

      Verwijderen

Bedankt voor je reactie! Thank you for your note!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...