9 maart 2019

Sending Hugs

Het is een aantal maanden stil geweest op mijn blog, maar daar gaat verandering in komen. Door een blessure aan m'n rug, nek en schouders heb ik de afgelopen maand geen haaknaald aangeraakt. De wekelijkse fysiotherapiesessies en het sporten zorgen ervoor dat het steeds beter gaat.

Om toch creatief bezig te zijn, ben ik de afgelopen tijd met scrapbookpapier en stempels in de weer geweest. Ik heb de afgelopen jaren nauwelijks papier gekocht en maakte vooral kaarten met oude collecties van een van mijn favoriete merken. Het is natuurlijk leuk om ook weer eens met nieuw papier aan de slag te gaan, dus afgelopen donderdag ging ik met mijn moeder naar de winkel van Scrapdelight. Daar kocht ik diverse vellen papier van o.a. Crate Paper en Jillibean Soup.

Ik heb goede herinneringen aan Jillibean Soup. Het is 10 jaar geleden dat ik uitgenodigd werd voor het eerste Jillibean Soup designteam. Het bedrijf was kort daarvoor opgestart en had hun eerste collecties op de creatieve beurs CHA gepresenteerd. Het was mijn allereerste designteam voor een leverancier. Het was een leuke ervaring en ik heb goede herinneringen aan die periode.

Afgelopen donderdag kocht ik de You Make MISO Happy collectie van Jillibean Soup en maakte daar deze kaart mee.


Materiaal
Papier: You Make MISO Happy (Jillibean Soup), Vintage Cream Cardstock (Papertrey Ink) | Stempels: Papertrey Ink | Stansen: Papertrey Ink, MFT Stamps | Inkt: Lawn Fawn | Overig: Foamtape 0,5mm (JEJE Produkt), Jutetouw ivoor, knoopje, naaimachine

Van het weekend ga ik aan de slag met het andere papier dat ik heb gekocht.

Fijne zaterdag!

4 opmerkingen :

  1. Fijn weer een berichtje van je te lezen. Wat vervelend voor je dat je in lappenmand zit. Wel fijn om dan een oude hobby weer op te pakken. De kaart is prachtig.

    Beterschap en fijn weekend, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel, Margaret. Het haken is niet bevordelijk voor de klachten die ik heb, dus dat heb ik noodgedwongen maar even op een laag pitje gezet. Ik verwacht wel dat ik dat gewoon weer kan doen hoor. Binnenkort weer even proberen.

      Verwijderen
  2. Superleuke kaart, lekker frisse kleurtjes!
    Succes verder met het herstel van je blessure.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie! Thank you for your note!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...