12 maart 2019

Hello

In de tijd dat ik scrapbook layouts en kaarten maakte, deed ik regelmatig mee aan challenges. Het is leuk om uitgedaagd te worden om een creatie te maken op basis van een thema of sketch.

Deze kaart heb ik gemaakt naar aanleiding van de maart challenge van Dutch Dares. Hun thema voor deze maand is Hello Spring. Voor de kaart gebruikte ik het papier Spring Fling van Echo Park Paper en wat takjes uit de mini kit Happy Spring die ik onlangs maakte voor mijn webwinkel Studio 92. Voor het ontwerp van de kaart heb ik Mojo Monday sketch 511 gebruikt.




Materiaal
Papier: Spring Fling (Echo Park), Neenah Classic Crest Card (Crafter's Companion) | Stempels: MFT Stamps, Papertrey Ink | Stansen: MFT Stamps, Papertrey Ink | Inkt: Storm Cloud (Lawn Fawn) | Overig: Foamtape 0,5mm, Foamtape 3D 3mm (JEJE Produkt), zelfklevende parels, naaimachine

Het is heerlijk om weer actief bezig te zijn met het maken van kaarten.

4 opmerkingen :

  1. Wat gaaf Ingrid, dat je weer lekker met papier aan de dlag bent! Supermooi kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel, Margot. Ik moet eerlijk zeggen dat het ook heerlijk is om weer te doen. Ik heb het gemist.

      Verwijderen
  2. This is such a beautiful card. Love the color combo and fabulous details. So glad you could join me for Mojo Monday!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie! Thank you for your note!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...