18 maart 2019

Hoera geslaagd

Afgelopen woensdag moest Mike, de vriend van onze oudste dochter rijexamen doen en hij slaagde in 1 keer! Zo'n prestatie verdient natuurlijk een kaartje, dus maakte ik voor hem deze kaart met stempels uit de set Hoera van CarlijnDesign. De set heeft veel losse woordjes en zinnetjes die je kan combineren waardoor je veel mogelijkheden hebt.

Het dessinpapier is van October Afternoon. In de tijd dat ik veel kaarten en scrapbook layouts maakte, was dit mijn favoriete merk. Helaas bestaat het merk al een aantal jaar niet meer. Ik heb nog heel veel papier, dus ik kan gelukkig nog een tijdje vooruit.



Materiaal
Stempels: CarlijnDesign (Hoera) | Papier: Papertrey Ink (Vintage Cream cardstock), October Afternoon | Stansen: Papertrey Ink | Inkt: Lawn Fawn (Black Licorice) | Overig: Foamtape 2mm (JEJE Produkt), jutetouw ivoor, naaimachine

Alle stempelsets en snijmallen kun je bestellen in mijn webshop Studio 92. De nieuwe release komt begin april uit, maar is al als pre-order beschikbaar.

1 opmerking :

  1. Knap dat Mike in één keer is geslaagd. Je hebt een mooie kaart voor hem gemaakt. Met al die woordstempels kun je veel kanten op.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie! Thank you for your note!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...