18 december 2014

Kerstklokjes

Jingle bells, jingle bells
Jingle all the way

Vanavond heeft Sanne het jaarlijkse kerstdiner op school. Ook dit jaar wilde ik graag een kerstcadeautje maken voor de juffen van Sanne, maar zoals elk jaar laat ik het maken weer op het laatste moment aankomen. Ik wist namelijk nog niet precies wat ik wilde maken. Kerstboompjes? Onderzetters? Ik was er nog niet helemaal uit totdat ik laatst op Instagram gehaakte kerstklokjes van Lisanne van Draad en Praat voorbij zag komen. Leuk!

Ik zocht een bolletje rood katoen en ging ermee aan de slag. Het patroon van het kerstklokje vind je hier op Lisanne's blog. Ze heeft nog veel meer leuke patronen voor kerst op haar blog staan, dus neem eens een kijkje.


De kerstklokjes zijn leuk om te haken en zo klaar. Aan de binnenkant maakte ik een belletje vast en ik haakte er een koordje aan. Ik heb kleur 0115 van Catania gebruikt.

Ik stempelde twee labels.


Voor beide juffen vulde ik een zakje met musketkransjes en chocolaatjes. Aan het zakje maakte ik het kerstklokje, het label en een goudkleurig belletje vast.


Ik ga ook nog een paar van deze klokjes voor onze eigen kerstboom haken, want Eric en de meiden vinden ze erg leuk. Ze komen alleen pas volgend jaar in de boom, want ik ben op dit moment te druk met allerlei andere dingen.

5 opmerkingen :

  1. Gezellig!! Leuk om ze in het rood te zien en een erg leuk cadeautje zo.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super leuke presentjes! De klokjes zijn prachtig en zo mooi verpakt! En de labels heb je zelf gestempeld? Wow!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat ziet er heel gezellig uit! Leuk om kado te geven en om te krijgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. WoW te gek met de labels...!!!! Dankjewel voor de mooie vermelding, fijne dag en bijna weekend :) liefs Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De juffen worden met deze lieve belletjes en lekkere chocolaatjes fijn verwend.

    Veel haakplezier, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie! Thank you for your note!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...