24 december 2014

Happy 12th Birthday

Naast alle feestdagen in december vieren we deze maand ook de verjaardagen van onze meiden. Extra drukte dus. Vandaag viert Sanne haar 12e verjaardag. We zijn voor het eerst in al die jaren niet thuis op haar verjaardag, maar bij familie in Engeland. Erics zus en haar gezin wonen in Engeland en daar zijn we sinds zaterdag. Overmorgen gaan we weer naar huis.

Net als voor Fleur heb ik ook voor Sanne een verjaardagskaart gemaakt. Ik heb de smaak weer te pakken en ik weet zeker dat er nog meer kaarten zullen volgen.


Ook deze kaart maakte ik met papier van October Afternoon. Toen Sanne de kaart van Fleur zag, zei ze meteen dat ze ook zo'n kaart wilde, maar dan met roze. Ik heb wel wat roze gebruikt, maar niet heel veel. En natuurlijk is ook het ontwerp anders.


Ik wens jullie prettige kerstdagen. Merry Christmas to you all!

1 opmerking :

  1. Wonderful card! Super idea to sew the things on. *** Merry Christmas!! ***

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie! Thank you for your note!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...