27 april 2019

Gefeliciteerd

Vandaag is mijn schoonmoeder jarig en dat verdient natuurlijk een mooie, handgemaakte kaart. De afgelopen jaren kocht ik kaarten voor familie en vrienden, maar nu ik mijn plezier in het maken van kaarten weer gevonden heb, vind ik het leuker om zelf een kaart te maken.

Voor deze kaart heb ik papier van Crate Paper gebruikt. Ik houd van de combinatie van 'goud', roze en geel. De kleuren van het lint en de stempelafdrukjes heb ik afgestemd op het papier. De tekst gefeliciteerd heb ik met VersaMark Watermark inkt gestempeld op vellumpapier en bewerkt met goud embossingpoeder. Dat geeft een chique uitstraling.



Materiaal
Stempels: CarlijnDesign (Gefeliciteerd), Papertrey Ink (Gran's Garden) | Stansen: CarlijnDesign (Gefeliciteerd) | Papier: Crafter's Companion (Neenah Classic Crest Card), Crate Paper (Sunny Days), vellum (Papertrey Ink) | Inkt: VersaMark (Watermark Stamp Pad) | Embossingpoeder: Stampin'Up (Gold Stampin' Emboss Powder) | Lint: Studio 92 (kreukellint roze) | Overig: Foamtape 3D 2mm, jutetouw ivoor, knoopje, naaimachine

Maak er een mooie Koningsdag van!

Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Thank you for your note!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...