24 maart 2019

Hieperdepiep Hoera

Vandaag viert m'n moeder haar 73e verjaardag. Uiteraard wilde ik voor haar een verjaardagskaart maken. Onlangs kocht ik leuk papier van Crate Paper bij Scrapdelight. Dat papier heb ik voor deze kaart gebruikt. De bloemenstempels zijn van Reverse Confetti en voor de tekst gebruikte ik stempels van CarlijnDesign.


Materiaal
Stempels: CarlijnDesign (Hoera) | Papier: Crate Paper, Crafter's Companion (Neenah's Classic Crest Card) | Stansen: Reverse Confetti, MFT Stamps, Papertrey Ink Inkt: Papertrey Ink (Raspberry Fizz), MFT Stamps (Cotton Candy, Cornflower), LawnFawn (Moonstone, Deep Sea), Versafine Onyx Black | Overig: Foamtape 2mm (JEJE Produkt), jutetouw ivoor, knoopje, naaimachine

Ik wens je nog een fijne zondag!

Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Thank you for your note!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...