8 juli 2017

Cadeaudoosjes

Vorig weekend vierden mijn vriendin en haar oudste dochter hun verjaardag. De boekenbon voor mijn vriendin verpakte ik in een pillowbox (gondeldoosje). Het doosje versierde ik met bloemen en takjes die ik stanste en stempelde. Haar dochter kreeg geld. Geld in een envelop vind ik nooit leuk om te geven, dus maakte ik ook voor haar een cadeauverpakking. Dat geeft toch net wat leuker.


Hoewel de meiden sinds vorige week woensdag al vrij waren, hebben ze gisteren officieel vakantie gekregen. 's Ochtends moesten ze allebei hun rapport ophalen. Fleur wilde graag een cadeautje geven aan haar beste vriendinnen als dank voor het afgelopen schooljaar en om de meiden een fijne vakantie te wensen. Samen maakten we een aantal cadeaudoosjes gevuld met mini flikken. De teenslipper stempels en stansjes zijn perfect voor een zomers cadeautje. Ook kregen ze er allemaal nog een lekker maskertje erbij.


Wil je ook leuke cadeauverpakkingen maken? De kraft doosjes en transparante doosjes vind je in mijn webwinkel Studio 92.

Fijn weekend!

2 opmerkingen :

  1. Super mooi! Die slippertjes blijven leuk he?! Erg mooi gemaakt. Voor mijn gevoel heb jij je drive weer terug!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel, Cornelie! Ik heb er weer echt plezier in. Na de vakantie weer nieuwe ideeën bedenken en uitwerken. :-)

      Verwijderen

Bedankt voor je reactie! Thank you for your note!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...