29 januari 2017

Lang Yarns haakfeestje

Gisteren was ik op een gezellig haakfeestje bij Knotten in Delft. Lisanne van draad en praat had mij en andere haaksters uitgenodigd voor het Lang Yarns garenfeestje. We mochten kennismaken met de prachtige garens van Lang Yarns. Ik had wel van het merk gehoord, maar ik had nog niet eerder met de garens gehaakt.

De garens van Lang Yarns zijn garens in het duurdere segment en dat kun je ook zien en voelen. Het zijn kwalitatief erg mooie garens en heerlijk zacht. We werden meteen aan het begin van het feestje verrast met een goodie bag. De inhoud was qua kleuren zo goed mogelijk op ieders smaak en stijl afgestemd en dat was goed gelukt. Ik kreeg deze prachtige bollen.


Op tafel stonden ook mandjes met prachtige bollen.



En daarnaast stond de tafel vol met heerlijke lekkernijen en kregen we een lekkere lunch verzorgd door Lu-st.



Het is altijd zo leuk om elkaar weer te zien en spreken met dit soort feestjes dat er van haken of breien vaak weinig terechtkomt, maar ik heb op het feestje toch een begin gemaakt met een nieuw project. In mijn goodie bag zaten mooie bollen groen Amira garen en daarmee ga ik de Miriam Catshoek sjaal haken.


Ik ben inmiddels aan de vierde en laatste bol begonnen. De rand ga ik met de kleur Jade maken.

Wat ik met de andere garens ga maken, moet ik nog even bedenken.

2 opmerkingen :

  1. Dat ziet er leuk uit! Ik moest even denken. Lang Yarns waar ken ik die ook alweer van??
    En ineens wist ik het, ze hebben een garen met mijn naam: Anouk
    Dat vond ik nu zo leuk dat ik er op de knit en knot beurs nog een foto van heb gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een ontzettend leuke review over de middag en gaaf dat ik nu ook weet welke weblog bij jou hoort! ;) Succes met je #miriamcatshoeksjaal, zelf heb ik deze sjaal ook in die kleur gehaakt! :)

    Lieve-Groetjes,
    Verie

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie! Thank you for your note!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...