23 maart 2015

Cherry Heart Blanket Along | Update 3

Afgelopen week bracht ik de nodige uurtjes door op de bank. Ik was snotverkouden en had weinig puf om dingen te doen of te ondernemen. Ik was soms zelfs te moe om te haken, maar toch heb ik niet stilgezeten.

Voor de deken van Fleur haakte ik 11 vierkanten. Deze week wil ik wat vierkanten in geel, abrikoos en groen maken, zodat ik binnenkort weer wat rijen aan de deken kan haken.  Twee weken geleden hoefde ik nog 'maar' 44 vierkanten te haken. Dat zijn er nu dus nog maar 33. Het gaat niet hard, maar het is meer dan ik in de afgelopen maanden aan deze deken heb gedaan.



De babydeken heeft er afgelopen week 10 toeren bij gekregen. Het dekentje is nu 52 cm.



Helaas heb ik - net als vorige week - niks aan de chevron deken gedaan. Misschien dat ik deze week maar eens voorrang aan die deken moet geven. Al haak ik maar een paar toeren. Beter iets dan niets, toch? Anders komt die deken nooit af.

7 opmerkingen :

  1. Ik kan je de hand schudden, ik ben ook al ruim een week snotverkouden! En nergens zin in, mijn haakwerk blijft dan ook liggen. Toch heb je weer een aantal vierkanten gehaakt, fijn! Ben wel heel benieuwd hoe je de vierkanten straks aan elkaar gaat haken. Heb hier nog grannys liggen voor een tas, maar twijfel hoe ik ze aan elkaar moet gaan maken.

    Fijne week! Groetjes, Vera

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De babydeken is echt fantastisch aan het worden! Meestal ben ik niet zo van die Hollandse kleuren maar in dit patroon komt het goed uit! Ik ben benieuwd naar het eindresultaat

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Ingrid, het was ontzettend leuk om je gisteren bij Kosmos tegen te komen. Je hebt een super blog dus ik ga je volgen (ook via fb en pinterest). En ik denk dat we elkaar binnenkort weer zien in Utrecht. Groetjes, Lotte (www.lottehaakt.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Great progress on your nice blanket! And I love the color combination on the first photo :-). Happy weekend! Nata xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooi blog heb je, prachtige creaties! Ik kwam hier viavia terecht en ben je volger geworden ;)
    Groetjes, Wendy
    Wendy's Mhaaksels

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Ingrid! Ik dacht als trouwe fan.... eens even bij jou kijken.. maar het is hier rustig! :) Maar jij zult vast wel door haken.... het bloed kruipt, waar het niet gaan kan toch?!
    Tot blogs, ben benieuwd waar je allemaal mee bezig bent op het ogenblik!
    groetjes, Miriam
    www.tbezigebijtje.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  7. YOu fill me with such inspiration..I love your projects..will add you to my blog so I can visit more..

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie! Thank you for your note!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...