30 november 2014

byClaire World of Colors

Het is alweer meer dan een week geleden dat ik bij Rits In in Zwolle was voor de byClaire World of Colors workshop. Ik arriveerde iets over half 10 in de winkel en Claire was nog druk bezig om haar vrolijke en kleurrijke wolletjes en creaties uit te stallen. We kletsten ondertussen over haar boeken en haakavonturen. Ik volg Claire vanaf het moment dat ik ben gaan haken. Ik vind het zo leuk om te zien hoe zij zich heeft ontwikkeld, succes heeft met haar boeken (samen met Saskia natuurlijk), haar dromen/plannen realiseert en daarbij toch trouw blijft aan haar kleurrijke stijl.

De workshop was erg leerzaam. Claire heeft een geweldig gevoel voor kleur en kleurencombinaties en het was leuk om haar te horen vertellen over hoe zij de kleuren kiest en wat ze doet om een bepaalde combinatie iets 'spannender' te maken.


Na afloop van de workshop ben ik met Floortje en haar moeder nog even gezellig een broodje gaan eten. Het was een geslaagde ochtend. Van haken is niet heel veel terechtgekomen. Na de 'theorie' van Claire was er nog voldoende tijd om te haken, maar ik heb meer zitten kletsen. Ik heb welgeteld 2 rondjes (= 2 toeren per rondje) gehaakt van de sterren voor de sterrendeken uit het boek Haken & Kleur - een huis vol geluk.

Afgelopen dinsdag ben ik naar Echtstudio geweest en kocht ik bollen Stone Washed XL. Claire had vorige week zaterdag een mooie omslagdoek bij zich die ik ook wel wilde maken. Het patroon ontwierp ze voor Breiclub.nl. Ondanks de projecten die ik nog heb liggen, kon ik het niet laten om eraan te beginnen.


Het patroon haakt heerlijk weg. Deze foto is van eerder in de week. Inmiddels ben ik al een stuk verder. Nu het steeds kouder wordt, vind ik het heerlijk om omslagdoeken en sjaals te dragen en deze wordt denk ik ook heel fijn.

Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Thank you for your note!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...