22 maart 2013

Echtstudio

Vanochtend ben ik naar Echtstudio geweest voor een leuk en inspirerend gesprek met Kim, de eigenaresse van Echtstudio. Ideeën uitwisselen onder het genot van een kop thee in haar keuken.

Als je een bezoekje aan een haakwinkel brengt, kun je natuurlijk niet met lege handen naar huis gaan. Ik heb garen genoeg.....meer dan genoeg.....kan jaren vooruit.....maar toch kon ik het niet laten om nieuwe kleurtjes mee te nemen. Deze tas pinde ik bijna een jaar geleden en wil ik graag een keer maken. De hengsels heb ik ook al heel lang in huis, maar het haken van de tas is er tot nu toe nog niet van gekomen. Ik kocht voor de tas deze kleuren katoen van Phildar en Catania.....

.....maar twijfel of ik er niet een wat feller kleurtje zoals het roze op deze foto aan moet toevoegen.
Ik neig naar de tweede kleurencombinatie, omdat het felle roze net iets extra's geeft, maar ik ben er nog niet helemaal uit.

Voor de zekerheid kocht ik nog wat extra bollen Drops Paris voor m'n Cath Kidston granny square deken, vielen er nog een paar van die hippe Clover Amour haaknaalden in m'n mandje en verder nam ik ook nog bolletjes katoen mee om dit babydekentje af te maken. De basis van het dekentje is af, maar ik wil er nog een leuke rand omheen haken.


We hebben een druk weekend voor de boeg. Er zal van haken niet zo heel veel terechtkomen, maar toch hoop ik even wat tijd te vinden. Al is het maar een uurtje. Fijn weekend!

4 opmerkingen :

  1. Hoi Ingrid, leuke kleurtjes heb je gekocht! Die felle roze geeft er wel wat pit aan! Ik ben benieuwd naar het eindresultaat. En je deken van de foto vind ik prachtig, wat leuk al die verschillende steken.
    Fijn weekend, groetjes, Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Ingrid,

    Ik persoonlijk zou voor de 1e combinatie gaan, maar ik houd niet zo van die felle kleurtjes. Maar ja als ik jou fleurige granny zie, neig ik weer naar de 2e combinatie.

    Ik ben altijd van de proeflapjes en kijken of ik de combinatie leuk vindt.

    Wat wordt je Cath Kidston dekentje mooi. Ben nu een grote granny deken aan het haken, ben zo gek op de granny steek.

    Heel veel plezier dit weekend en tot je volgende mooie creatie.

    liefs

    Daantje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kleurencombinatie heb je weer gekocht. Maakt me nieuwsgierig naar het eindresultaat.

    Groetjes Mirella

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja hoor, roze erbij!!!! Superleuk! En wat ga jij toch snel met die dekentjes...Super

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie! Thank you for your note!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...