19 april 2019

Fijne zomervakantie

Het is nog lang geen zomer, maar met de zonnige dagen die we nu hebben, had ik heel veel zin om een zomers kaartje te maken. In m'n papiervoorraad had ik nog een oude collectie van Pink Paislee uit 2011 (!) liggen die perfect is voor een zonnig kaartje. De tekststempels van CarlijnDesign maken het kaartje af.

De woorden zomer en vakantie komen uit de set Zonnige teksten en fijne komt uit de set Fijne feestdagen. Wat ik prettig vind aan de sets van CarlijnDesign is dat de sets allemaal uit losse (of een aantal) woordjes bestaan die je onderling heel goed kan combineren tot zinnen. Dat zorgt ervoor dat de stempels heel veelzijdig in gebruik zijn.

De layout van deze kaart is gebaseerd op Mojo Monday Sketch 513.



Materiaal
Stempels: CarlijnDesign (Zonnige teksten, Fijne feestdagen) | Stansen: Papertrey Ink (Tag Sale 12, Mat Stack 1, Sweet as can be) | Papier: Papertrey Ink (Vintage Cream cardstock), Pink Paislee (Hometown Summer)  | Inkt: Lawn Fawn (Black Licorice) | Overig: Foamtape 3D 2mm, jutetouw ivoor, knoopje, naaimachine

Lijkt het je leuk om ook met deze stempels aan de slag te gaan? Kijk dan eens in mijn webwinkel bij CarlijnDesign. Er zijn ook nog veel stempels van andere merken verkrijgbaar. Ben je nog niet zo thuis in het stempelen en wil je meer informatie, dan mag je me altijd mailen.

Ik wens je een fijn Paasweekend! Geniet ervan.

2 opmerkingen :

  1. Mooi kaartje. Goed dat je zoveel spullen van een paar jaar geleden hebt bewaard. Die komen nu weer goed van pas.

    Groetjes en fijn paasweekend, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  2. This is so darling! Love that little gingham ice cream scoop. So glad you could join me for Mojo Monday.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie! Thank you for your note!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...