22 april 2019

Cadeautjes

Vorige week kocht ik de Gift Bag Punch Board van Stampin'Up, een heel handige tool voor het maken van cadeauzakjes. Als iemand graag geld wil hebben voor zijn/haar verjaardag, een huwelijk of wat voor gelegenheid dan ook, dan vind ik het leuker om geld te geven in een handgemaakte verpakking dan in een saaie envelop.

Deze keer heb ik een cadeauverpakking voor een bruidspaar gemaakt. Het papier komt wederom uit de oude doos en past heel goed bij het thema. De teksten zijn van CarlijnDesign en heb ik gestempeld op de grootste maat banner uit de snijmallenset Huwelijk.


Materiaal
Stempels: CarlijnDesign (Gefeliciteerd) | Stansen: CarlijnDesign (Huwelijk) | Papier: Crate Paper  | Ponsen: EK Success, Martha Stewart | Inkt: Lawn Fawn (Black Licorice) | Overig: Foamtape 3D 2mm, jutetouw ivoor, doily, knoopje, Aleene's Tacky Glue, Stampin'Up Gift Bag Punch Board

Met hetzelfde papier maakte ik ook een bedankje. In dit geval een bedankje dat een bruidspaar aan haar gasten kan geven aan het eind van het feest. Ik heb hiervoor een transparant geschenkdoosje gebruikt. De woorden 'wij zijn getrouwd' komen uit de stempelset Huwelijk van CarlijnDesign.


Materiaal
Stempels: CarlijnDesign (Huwelijk) | Stansen: CarlijnDesign (Smalle tekststrips) | Papier: Crate Paper, Papertrey Ink (Vintage Cream cardstock) | Ponsen: EK Success, Martha Stewart | Inkt: Lawn Fawn (Black Licorice) | Overig: Foamtape 3D 2mm, jutetouw ivoor, transparant geschenkdoosje

Een cadeauzakje en bedankje zijn natuurlijk ook voor andere gelegenheden te maken zoals een verjaardag of babyshower.

Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Thank you for your note!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...