28 mei 2019

Gefeliciteerd

De vriend van onze oudste dochter is vandaag 18 jaar geworden en ik maakte deze verjaardagskaart voor hem. Een 'mannenkaart' vind ik toch altijd wat lastiger. Het kleurgebruik is vaak anders en ik kan minder 'toeters en bellen' op de kaart gebruiken.

Voor deze kaart gebruikte ik allerlei materialen uit mijn eigen webshop zoals het stoere papier van StudioLight. Ook heb ik weer de Gefeliciteerd stempelset en snijmallen van CarlijnDesign gebruikt. Voor verjaardagskaarten blijft dat toch wel een van mijn favoriete sets.




Materiaal
Stempels: CarlijnDesign (Gefeliciteerd) | Stansen: CarlijnDesign (Gefeliciteerd), StudioLight (Die Cut Stencil Grunge Coll. nr.149), Papertrey Ink (Pinking Shears Border Die) | Papier: Crafter's Companion (Neenah Desert Storm), StudioLight (PPSL79| Inkt: Versafine Onyx Black | Overig: Foamtape 3D 2mm, jutetouw ivoor, knoopje, naaimachine

Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Thank you for your note!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...