26 mei 2017

En de winnaar is...

Bedankt voor al jullie leuke reacties op het boek Eindeloos Haken van Marianne en de give away. Het is zo leuk om te zien hoe enthousiast er op het boek van Marianne wordt gereageerd. Niet alleen hier, maar ook op andere blogs, Facebook en Instagram.

Uit alle reacties heb ik een willekeurige winnaar gekozen. En de winnaar is.....Jose Nederlof!



Mail je mij je adres dan komt het boek zo snel mogelijk naar je toe.

Het belooft morgen een warme dag te worden, maar ik hoop dat ik jullie zie op het boeklancerings-feestje van Marianne van 14.00 tot 16.00 uur bij Echtstudio in Alphen aan den Rijn. Ben je niet in de gelegenheid om langs te komen, maar ben je wel nieuwsgierig naar het boek? Je kunt Eindeloos Haken bestellen bij o.a. Echtstudio en Wolplein.

Fijne dag en geniet van het mooie weer!

2 opmerkingen :

  1. Leuk voor de winnares! Veel plezier morgen, helaas als Belg is de afstand wat te ver...
    Maar ik zie wel wat je er beleefde, niet?!
    Groetjes Sofie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. José, gefeliciteerd met dit gave boek. Jij hoeft je niet te vervelen de komende tijd.
    Ingrid, bedankt voor het organiseren van de giveaway. Ook al heeft iemand anders het boek gewonnen, het is altijd leuk om een kans te wagen.

    Groetjes en fijn weekend, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie! Thank you for your note!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...