9 december 2016

Jaaroverzicht 2016

Nu het einde van het jaar in zicht komt, zie je overal jaaroverzichten voorbij komen. Zo ook op Instagram. Op de site www.2016bestnine.com kun je met je Instagram ID een overzicht van de beste negen foto's maken. Ik maakte ook zo'n overzicht en van de 296 foto's die ik dit jaar plaatste, zijn dit de negen meest gelikete foto's. Toevalligerwijs is het een collage met alleen maar haak- en breiwerk geworden.


1. Vlaggetjes uit Alles is Haken | 2. Gestreepte deken | 3. Painted Roses Blanket van Cherry Heart | 4. Chique sjaal | 5. Granny square deken | 6. Sterkussen | 7. Blokjessjaal van Mooi van Draad | 8. Granny square deken | 9. Gestreepte babydeken

Na een serieuze haakdip in 2015 ben ik blij dat ik dit jaar de inspiratie weer heb gevonden. Ik vind het weer heerlijk om te haken en heb zelfs geleerd om te breien. Dat breien gaat nog niet heel snel en mijn projecten zijn redelijk simpel, maar het is leuk om het haken af en toe eens af te wisselen met een breiproject.

De laatste weken van december staan hier thuis in het teken van verjaardagen (beide dochters zijn deze maand jarig), feestjes, kerst en familiebezoek in Engeland. Tussendoor en in de avonduren hoop ik nog wat tijd te vinden voor een nieuw haakproject.

Fijn weekend!

1 opmerking :

  1. Mooi om nu al terug te blikken naar de mooie haakprojecten van 2016.
    Al vast gefeliciteerd met de verjaardagen en veel plezier met alle feestjes in de komende weken.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie! Thank you for your note!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...