16 mei 2016

Haak je happy haakboekfeest

Afgelopen zaterdag was het Draad en Praat....Haak je happy....haakboekfeest bij Echtstudio. En feest was het zeker!

Toen ik om iets voor 12.00 uur binnenkwam, was het al heel druk. Een lange rij bij de kassa en een lange rij bij de signeertafel. Ik ben meteen in de rij gaan staan om een exemplaar van het boek te laten signeren. Ik stond toevallig achter Kim, die ik al een paar jaar niet had gezien. Ik ken haar uit mijn scrapbooktijd en al wachtende op onze beurt, kletsten we even bij.


Ik heb dan wel geen kleine kinderen meer, maar toch heb ik het boek gekocht. Er staan nl. genoeg projecten in die mijn tieners ook leuk vinden. Daarnaast vind ik de stijl van Lisanne heel erg leuk en wilde ik haar boek graag in mijn collectie hebben.

In de winkel was een hoek ingericht met alle creaties uit het boek. Styling kun je wel aan Lisanne overlaten.


De stijl en kleuren zoals we die kennen van Lisanne's blog en Instagram account waren ook doorgevoerd in het door haar ingerichte deel van de winkel.

De gestreepte mandjes staan al op het wensenlijstje van Sanne.


En ook het sterkussen wil ze graag hebben.


De dekens die in het boek staan, vind ik zelf erg leuk, dus die zullen ook vast gemaakt worden. En wie weet waag ik me ook nog eens aan die leuke bosdieren.


Bij aankoop van het boek kreeg je ook een leuke goodie bag gevuld met mooie bolletjes wol en andere leuke cadeautjes.


In de goodie bag zat een patroon van een leuke hanger waar je direct mee aan de slag kon. Op tafel stonden mandjes met bolletjes DMC XL garen waar je een leuke kleur uit kon kiezen. Ik koos voor de kleur die Lisanne gebruikte voor haar voorbeeld. De hanger hieronder is het voorbeeld van Lisanne. Ik wil mijn hanger opnieuw haken met een grotere haaknaald zodat het iets soepeler wordt.

 photo Photo 14-05-16 14 35 02.jpg

Het was een heel gezellige middag met veel bekende, maar ook nieuwe gezichten. Dat vind ik altijd zo leuk aan dit soort evenementen. Je komt mensen tegen die je volgt op Instagram of jouw blog lezen, maar die je nog nooit in het echt hebt ontmoet. En omdat je allemaal dezelfde hobby hebt, is het contact makkelijk gelegd.

Geniet nog van deze 2e Pinksterdag.

2 opmerkingen :

  1. Wauw, wat heb je ook mooie foto's gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja ik ken haar boekjes, zijn heel gezellig en kleurig allemaal.................liefs.Conny

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie! Thank you for your note!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...