12 februari 2014

Handwerkbeurs Zwolle

Zo neem je in december een korte blogpauze om te genieten van de kerstvakantie met je gezin en zo duurt die blogpauze bijna twee maanden omdat je last hebt van een haakdip. Ik heb wel eens eerder last gehad van een dipje, maar dit is echt een DIP! Hoe dat kan? Geen idee. Ik zie genoeg inspiratie op Pinterest, op blogs en in boeken, maar het kriebelde niet echt om zelf aan de slag te gaan. Ik haak af en toe wel wat, maar niks wordt afgemaakt. Langzaamaan begint de zin om te haken wel weer terug te komen.

Misschien dat na morgen de zin om te haken weer helemaal terugkomt, want morgen ben ik omgeven door heel veel kleurige bolletjes wol. Morgen draai ik een dagje mee op de stand van Echtstudio op de Handwerkbeurs in Zwolle. Zo'n dagje zorgt vast voor de nodige haakkriebels.


Mocht je morgen ook op de beurs in Zwolle zijn, kom je dan even langs bij Echtstudio?

5 opmerkingen :

  1. Ik dacht dat ik niet spoorde, want sinds ruim een week zit ik in zo'n dip...heb nog onafgemaakte projecten liggen en toch totaal geen zin. Heb er maar aan toegegeven en blij te horen dat het ook wel weer goed komt.
    Ik ben van plan om vrijdag naar de handwerkbeurs te gaan en hoop daar inspiratie/ideeën op te doen voor mijn vele stofjes,lintjes,vilt,knopen,etc
    Veel plezier morgen!!!

    Groetjes Femke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Veel plezier in Zwolle en ik ben weer benieuwd naar je foto`s!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Veel plezier vandaag! Ik had ook een dipje, wist niet wat ik wilde maken, had nergens zin, begon aan van alles, maar maakte niks af... Maar begin langzaam uit mn haakdipje te komen, zit boordevol inspiratie, nu alleen nog een beetje tijd.

    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat dipje gaat heus wel weer over hoor, ik had hem ook hoor! En volgens mij heb je wel veel inspiratie in de keuken toch? Ik zou eerst vandaag naar de beurs gaan, maar nu wordt het toch morgen, heb ik je net gemist! Want een bezoekje aan de Echt Studio stand ga ik zeker doen!!!!
    En ben je nu na vandaag inderdaad weer geïnspireerd?

    Groetjes van Ellebel

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie! Thank you for your note!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...