4 april 2013

Hartjeshanger en onderzetters

Een tijdje terug reageerde ik op een Pay It Forward oproep van een Facebookvriendin. De eerste vijf personen die reageerden op haar bericht krijgen in de loop van het jaar een willekeurig presentje van haar. Ik was een van de vijf personen en als tegenprestatie moest ik het bericht op mijn eigen Facebookpagina plaatsen. Binnen 10 minuten had ik vijf reacties en die personen krijgen dus een aardigheidje van mij. Dat kan van alles zijn: het aanbod om te komen eten, iets wat ik zelf heb gemaakt, een kaartje ...of iets heel anders. Zonder enige waarschuwing en wanneer ik er zin in heb.

Een tijdje terug kwam ik deze gehaakte hartjeshanger van Lucy van Attic24 tegen. Die hanger leek me een perfect Pay It Forward cadeautje. Ik koos voor grijs, lichtgrijs en wit passend bij de smaak en het interieur....hoop ik....van de ontvangster. De kleuren passen ook goed in ons eigen interieur, dus ik denk dat ik er nog een maak. Ik heb sowieso al twee opdrachten van m'n dochters binnen die allebei zo'n hartje willen voor op hun slaapkamer.


Bij de hartjeshanger haakte ik ook nog een set onderzetters. Deze keer gebruikte ik dit patroon op het blog Karin aan de haak.


Een heel makkelijk en leuk patroon en als je een beetje door haakt, heb je zo een setje klaar.


Voor het hart en de onderzetters gebruikte ik Drops Paris (16, 23 en 24) met haaknaald 5,0mm (hart) en 4,0mm (onderzetters).

15 opmerkingen :

  1. Mooi, ook de kleuren!
    Ik was nog op zoek naar een klein 'dank-je-wel-cadeau'. Nu weet ik wat: ik ga dit hart haken.

    Bedankt, Ingrid!
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jaaa, aan dat project doe ik ook mee! Én ik schrijf er af en toe een stukje over op m'n blog, laatst nog onder 'random kindness'. Vind het erg leuk en heb tot nu toe al twee pakketjes de deur uitgedaan. Wie weet dat ik ook wel iets moois haak voor één van de vijf!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat hart is erg leuk. Vind je kleuren ook erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ontzettend mooi gemaakt en een geweldige kleurenkeuze! Hoeveel bollen per kleur was je nodig voor het hartje en de onderzetters? Denk je dat ik genoeg heb aan 2 bollen per kleur?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt voor je compliment. Aan 1 bol van elke kleur heb je genoeg. Ik had 3 aangebroken bollen, dus ik kan niet precies zeggen hoeveel ik gebruikt heb. Van wit en lichtgrijs hou je nog voldoende over.

      Verwijderen
  5. Geweldig! Dank je wel voor je reactie!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Very stylish! Love the grey and white combi!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi!! Meer woorden heb ik er niet voor nodig.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hello Ingrid! I just found your blog and looked around - so beautiful works! Just right up my alley :-).
    Happy weekend! xxx Nata

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ooooh, wat leuk!
    Ik mag ook nog een paar PIF's afwerken en versturen. Ga er eens werk van maken :-))
    Mooie kleuren en prachtig gehaakt!
    Liefs,
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie! Thank you for your note!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...