4 april 2019

Nieuwe release CarlijnDesign

Gisteren ontving ik mijn CarlijnDesign PromoTeam pakket. Een doos gevuld met alle nieuwe stempelsets en snijmallen van de nieuwe release. Wat een feest! Als ik dan door alle nieuwe artikelen heen ga, heb ik meteen allerlei ideeën voor kaarten in mijn hoofd.

Voor deze kaart heb ik de teksten uit de stempelset Huwelijk gebruikt. Bij de set zijn ook bijpassende snijmallen verkrijgbaar en daarmee heb ik het woord Huwelijk gestanst. De tekst 'gefeliciteerd met jullie' heb ik gestempeld op een strookje cardstock gestanst met de snijmallen Smalle tekststrips.



Materiaal
Stempels: CarlijnDesign (Huwelijk) | Stansen: CarlijnDesign (Snijmallen Huwelijk, Snijmallen Smalle tekststrips),  Papertrey Ink (Tag Sale #5) | Papier: Authentique (Lovestruck), Papertrey Ink (Vintage Cream cardstock)  | Ponsen: EK Success | Inkt: Lawn Fawn (Black Licorice) | Overig: Foamtape 0,5mm, Foamtape 3D 2mm, jutetouw ivoor, knoopje, naaimachine

Alle CarlijnDesign artikelen kun je vinden in mijn webwinkel Studio 92. De nieuwe release wordt morgen of uiterlijk begin volgende week verwacht.

2 opmerkingen :

  1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Perfect, Ingrid!
      I love your style!
      groetjes en een fijne dag
      Judith

      Verwijderen

Bedankt voor je reactie! Thank you for your note!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...