31 december 2017

Jaaroverzicht 2017

Ook dit jaar maakte ik weer een jaaroverzicht op Instagram van de negen meest gelikete foto's en net als vorig jaar zijn het ook nu weer alleen haakcreaties. Leuk dus om het overzicht ook hier op mijn blog te plaatsen. Vooral ook omdat ik niet alles op mijn blog heb laten zien.


1. Bloemen voor Jenny | 2. Bag of Me | 3. Retro Circles Blanket | 4. ByClaire omslagdoek | 5. Bag of Me | 6. Hello Sunshine Square Blanket | 7. Warme Wintersjaal | 8. Ribbed Cross Granny Square | 9. ByClaire omslagdoek

Een aantal van deze projecten moet ik nog afmaken. De Retro Circles Blanket en Ribbed Cross Granny Square zijn wel af, maar alle draadjes moeten nog afgehecht worden. Voor de Hello Sunshine Square Blanket moet ik nog zo'n 14 vierkantjes haken en dan alles aan elkaar haken. Ik ben niet zo van de goede voornemens, maar ik heb me wel voorgenomen om deze projecten begin 2018 af te maken.

Vanochtend keek ik op Annemarie's Haakblog waar ik zo nu en dan een link naar mijn creaties plaats bij haar item Link Your Stuff. Tot mijn verrassing zag ik de byClaire omslagdoek die ik haakte voor mijn vriendin in haar jaaroverzicht 2017 staan. Van alle Link Your Stuff creaties in december was deze omslagdoek de creatie waar het meest op geklikt was.

Ik wens jullie een fijne jaarwisseling en een gelukkig, gezond, liefdevol en creatief 2018!

Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Thank you for your note!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...