11 november 2015

KreaDoe - byClaire promoteam

Vandaag is het alweer twee weken geleden dat ik als lid van het promoteam byClaire met Claire op haar inspiratieplein op de KreaDoe mocht staan. Twee jaar geleden was ik voor het laatst - als bezoeker - op de beurs en het was leuk om er weer rond te lopen. De eerste bezoekers stonden al ruim voor tijd te wachten totdat de deuren open gingen. De beurs werd geopend door DenDennis, maar dat heb ik helaas moeten missen, want toen stond ik al op de stand.
De stand was ingericht in de bekende byClaire stijl.....vrolijk en kleurrijk. De manden en kasten waren goed gevuld met het byClaire garen en de stoffen.


Alle creaties uit het nieuwe boek Haakgeluk 2 waren aanwezig op de stand, zoals deze gave skoody, het vest en de omslagdoek.


En de leuke driehoekdeken en de poef met bloemen.


Het was voor de bezoekers fijn om alle ontwerpen in het echt te kunnen zien, te voelen en soms zelfs te passen. Uiteraard was er ook tijd voor een praatje en foto met Claire en men kon de haakboeken van Claire laten signeren.

Op het blog van Claire vind je een aantal correcties voor het boek Haakgeluk 2.


Ik had vooraf helemaal geen tijd meer om iets leuks te haken bij het Tante Betsy jurkje van Hippest Fashion. Gelukkig had Claire de nodige sjaals en omslagdoeken bij zich en de omslagdoek in blauw-/groentinten leek gemaakt voor mijn jurk. En haar rood/roze omslagdoek paste perfect bij haar eigen jurkje.


Aan het eind van de middag ben ik even bij Echtstudio langsgelopen om een pakketje byClaire 2 garen te kopen om zelf de omslagdoek te kunnen maken. Van de week ben ik met de doek begonnen.


Ik heb het ook alweer uitgehaald en ben opnieuw begonnen, want ik was niet helemaal tevreden over het begin en einde van elke toer.

Het was een heel gezellige dag en ik vond het erg leuk om deel uit te maken van het promoteam byClaire. Ik heb zelfs nog een aantal mensen gezien en gesproken die ik volg op Instagram of die mij volgen of mijn blog lezen. En ik heb nog een tijdje gekletst met Lisanne van Draad en Praat die met haar lieve kikkerprins aan de andere kant van onze stand stond. Een geslaagde dag dus!

1 opmerking :

  1. Klinkt als een heerlijke dag. De stand zag er super uit, dat heb ik zondag mogen zien.
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie! Thank you for your note!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...