22 februari 2018

Congratulations

Wist je dat je met de Craft Dates stempels ook heel leuke dessins voor kaarten kunt maken? Met de monstera stempel uit set 1 stempelde ik het blad in diverse groentinten op een witte ondergrond. De tekst Congratulations (uit eigen voorraad) heb ik op een strookje wit papier gestempeld en met foamtape vastgeplakt. Binnen een paar minuten heb je een leuk en eenvoudig kaartje gemaakt.

Materiaal
Papier: Bazzill Basics Cardstock Kraft, Neenah Classic Crest Card | Stempels: Eline's Craft Dates 1, Papertrey Ink | Inkt: Lawn Fawn | Overig: foamtape

Dit kaartje stuur ik mee met de stempelset die ik weggeef. Uit alle reacties die voor de deadline op de give away hebben gereageerd, heb ik een willekeurige winnaar getrokken. En de winnaar is.....ESTHER VOGELAAR. Gefeliciteerd, Esther! Wil je mij je adresgegevens mailen, dan komt de stempelset zo snel mogelijk naar je toe.

De stempelsets en snijmallen zijn erg hard gegaan. De voorraad in mijn webwinkel is op dit moment beperkt en stempelset 2 is zelfs uitverkocht. Maar.....begin volgende week komt er weer een nieuwe voorraad van beide stempelsets en de snijmallen binnen. Wil je ook met de stempels en snijmallen aan de slag, dan kun je ze nu alvast bestellen, zodat je zeker bent van een exemplaar. Zodra de nieuwe voorraad binnen is, wordt je bestelling verzonden.

Zoals jullie in mijn vorige blogbericht hebben kunnen lezen, heb ik vorige week het boek Craft Dates gekregen. Inmiddels ben ik begonnen aan Lidy's gehaakte tas. De tassen in het boek zijn gehaakt met DMC Natura Medium en daar had ik toevallig nog een paar bollen van liggen. Vanavond ga ik verder met de tas.





1 opmerking :

  1. ohh echt superleuk dat ik de stempelset heb gewonnen Ingrid! Ik ga me meteen verdiepen in de leuke dingen die ik er mee kan doen! jouw kaartje met het monstera blad vind ik supermooi!! Ik ben er echt heel blij mee! ik ben heel benieuwd naar de tas die je aan het maken bent, liefs esther

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie! Thank you for your note!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...