9 maart 2015

Cherry Heart Blanket Along | Update 1

Zoals ik vorige week al schreef, doe ik mee met de Cherry Heart Blanket Along. Ik heb drie dekens die ik graag af wil maken. Niet per se deze maand, maar ik wil in ieder geval een eind komen.

Voor de deken van Fleur heb ik deze week 10 vierkanten gehaakt. Ik hoef er nu nog 'maar' 44 te haken.


De babydeken heeft er 20 toeren bijgekregen. Het dekentje heeft nu een lengte van 36 cm, dus ik ben op de helft.


Gisterenmiddag heb ik genoten van het heerlijke lenteweer en heb ik in het zonnetje zitten haken.



Ik haakte 15 toeren aan de chevron deken.


Ik heb deze week aardig wat gehaakt. Tussendoor ben ik zelfs nog aan een nieuw projectje begonnen, maar daar heb ik te weinig van af om al te kunnen laten zien. Deze week heb ik de nodige afspraken staan, dus er zal iets minder tijd zijn om te haken. Volgende week maandag zal ik een nieuwe update plaatsen.

Ik wens je een fijne week!

5 opmerkingen :

  1. They are comming along so nicely, And the colors *sigh* I love them!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk zo'n update! Moet haast wel een stok achter de deur zijn, om op deze manier aan je dekens te werken!

    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo te zien ben je met prachtige dekens bezig. Mooi om ze af en toe af te kunnen wisselen.

    Succes met de CAL, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super pretty works! My favorite is the pink ripple blanket ♥
    Groetjes, Nata

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie! Thank you for your note!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...